Helgen som gick


Nu ska jag minsann uppdatera lite.  Fullt upp i veckan.
Här i Norrköping är det Augustifest.
Livat värre på gatorna.
I onsdags var vi på RixFm festival, vilket var skoj.
Trist att Brolle var sist som jag inte hann se...
Vi gick till Bishop senare och tog ett par öl och tittade på första tävlande i Sm i fyrverkeri.
Torsdagen var  jag lite seg, då var jag hemma själv och fixade lite.

På fredagen hade jag tagit ledigt. Skönt!
Var hemma hos min vän Erika och fixade och gullade med Max =)

 
Sötnos

På eftermiddagen hämtade jag mina små systerdöttrar från skola respektive dagis.
Vi hade en riktig tjejkväll med godis och Jönssonligan på tv.
Lördagen skulle Alicia på kalas på busfabriken, så jag, Andreas och Alva åkte till Tropicariet.
Där hade de möhippa för en tjej, superkul att kolla på!



På kvällen blev det en sväng ner på stan för lite fest.
Men jag var så trött att vi tog bussen hem vid 1.30
Skönt för då var man pigg idag =)


Kommentarer
Postat av: Anette

Det rutiga du har på dig var jättefint! Är det en skjorta eller klänning och var har du köpt plagget?! ;)

2008-08-26 @ 22:46:09
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0