Zzzzzz


Allså får man sova på jobbet??
Hur funkar det liksom, stämplar man ut på "sovtid" och bara har det skönt i ca 15min?

Nyss la jag mig 10min inne på toaletten, är så trött....
Pratade me Pauline min fina vän från Canada och hennes kille Andrew från England.
Som ett tag framöver  bor i Australien (hängde alla me)
Vid 2,30  la jag mig inatt..............

Här är mina vänner!




Katie ville också vara med.

Detta är sist jag såg mina tjejer....i februari.....
Igår när vi pratade så bestämde vi lite halvtlöst om att  rea ihop
i vår, det skulle vara såååå jättekul =)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Om man får stämlpa ut för sovstrund skulle jag behöva det idag.. de har ju vilostund på dagis!

2008-08-14 @ 10:12:49
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: Camilla

Haha, sovstund skulle vara skönt ibland. Vi har ett tornrum på jobbet, där finns en säng :)

2008-08-14 @ 14:41:10
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0