Ännu en resa till akuten


Igår var mitt knä rejält svullet och gjorde riktigt ont.
Doktorn sa om det blev svullet igen skulle vi komma tillbaka,
så vi åkte upp till akuten.
Jag hade turen att inte behöva vänta så länge utan kom in efter ca 1 timma.
Doktorn tömde mitt knä på lika mycket äckel vätska som sist och denna gång fick jag
även smärtstillande piller att hämta på apoteket.
Så skönt det var igår kväll när jag var lite mer rörlig i knät.

Så nu har jag allt försökt ta mig ur denna lilla depression jag fick.
Jag kan, jag vill- Kristin har vaknat!
Idag kändes det riktigt bra när jag vaknade, trots att en förkylning är på ingång...
Så jag har duschat (riktigt skönt efter ett par dagar utan!), plockat iordning lite samt stekt pannkakor.
Ja, ingen rekordfart direkt. Allt tar väldigt lång tid.
Men jag har försökta att vissa sunder strunta i den ena kryckan och träna så gott det går.
Men visst blir jag trött efter att ha gått en lite stund så jag måste sätta mig.

Så idag är jag lite gladare helt enkelt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0