Dan före doppare dan och min födelsedag


Humör: Superbra!
Gjort: Jobbat eller vad man kan kalla att städa kök och konferens rum samt receptionen. Jag har även blivit riktigt grundlurad idag! Önskat mina närmaste kunder God Jul såklart. Slutat liiite tidigare.
Planer: Baka kakor och jugodis. Slå in de sista klapparna. Dricka lite vin och mysa i soffan.
Ser på: Chicken Little på tvn

Lyssnar på: Andreas som babblar en massa
Läser: Fina julkort och grattiskort jag har fått.
Dricker: Vin ikväll =)
Äter: Tacos blir det senare
Bästa: Ledigt i ett par dagar. Julafton imorrn samt min födelsedag såklart!
Sämsta: Inget är sämst, bara bra saker
Barn: Imorrn ska jag mysa med gullisarna
Väder: Just nu mörk men det ha verkligen blåst ordentigt idag!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha en jätte trevlig kväll, kram!

2008-12-23 @ 17:44:26
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0