Tisdags-lista


Humör: Bara bra
Gjort: Fixat mig, stekt ägg
Planer: Jobba, till sjukgymnasten, tänkte hinna sola lite efter jobbet, kanske Friskis i em.
Ser på: Mina nya julgardiner

Lyssnar på: Mina egna gäspningar
Läser: Inget
Dricker: Vaten med lingonvinäger i för att rensa kroppen på lite slaggprodukter
Äter: Blir 2 stekta ägg och en kivi till frukost
Bästa: Jag är nyklippt
Sämsta: Jag har inte fixat outfiten till fredag än....
Barn: Nej, men på söndag så!
Väder: Ser inte så bra ut det är mörkt men inte så kallt om man ska tro termometern


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej på dig!Hoppas allt är bra, träffade din mamma o pappa på jobbet idag. Jag vill se hur du ser ut i håret ju! Ses på torsdag?Kram Anna

2008-12-09 @ 20:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0