Regnet bara öser ner

Jag undrar när sommaren egentligen ska komma hit.
Jag brukar vara brun vid den här tiden annars men nu, vit som snö...

När vi var i Kalmar regnade det lite så vi tog en tur i ett litet köpcenter.
Hittade en del på rea. Jag gillar inte rea i vanliga fall,
tycker det är svårt att hitta rätt.
Men nu blev det nya rosa handdukar till halva priset.
A blev inte överförtjust över färgen men han blev nerröstad av oss tjejer =)

Gina hade också rea.




Den vita är perfekt över ett par leggings.
49;- plagget. Det kallar jag fynd =)





Kommentarer
Postat av: ulrika

Söta koftor!

sv: jo, kjolen fanns faktiskt i svart. Jättefin.

2008-07-20 @ 22:01:32
URL: http://colorelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0