Jobbat idag


Idag ringde klockan 7.00.
Fy så jobbigt det var att gå upp, jag var så trött....
Massa träningsvärk idag, mest i ben, mage och rygg.

Jobbade på min gamla avdelning, då de hade en massa att göra där.
Ganska okej när jag väl kom dit. Skönt att stå i sin ensamhet och jobba på.

Sist jag jobbade lovade jag att jag skulle ta kort, som jag naturligtvis glömde.
Men nu har jag gjort det.




Jag jobbar på ett företag som sysslar med all sorts reklam.
Storbildsproduktion, fasadbanderoller, skyltar, visitkort, vinyler och allt möjligt.
Idag printade jag till bland annat Stadium, Elon och en stor sportarena i Norge.

Det var min söndag, ja jag hann omorganisera lite i garderoberna också.
Och ätit glass till Ensam mamma söker =)


Kommentarer
Postat av: maria

Visst e dom söta :) Kram

2008-11-02 @ 22:37:21
URL: http://mariaslife.webblogg.se/
Postat av: k i m m e l i m

Blir det aldrig långtråkigt framför maskinerna?

2008-11-03 @ 08:31:50
URL: http://kimmelim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0