Många 3 om mig


Jag har blivit utmanad av  Camilla

Tre saker som skrämmer mig:

*Mörkret

*Att bli gammal och sjuk

*Det svenska samhället


Tre personer som får mig att skratta:

*Andreas

*Familj & Vänner

*Björn Gustavsson


Tre saker jag älskar:

*Andreas & Familjen

*Vänner

*Sovmorgon och att sitta hemma en hel dag utan att gör någonting


Tre saker jag hatar:
*Folk som avbryter

*Skitsnack

*När det är stökigt


Tre saker jag inte förstår:

*Hur photoshop funkar

*Varför jag inte är en morgonmäniska

*Snobbighet


Tre saker som finns på mitt skrivbord:

*Dator

*Cerat

*En himla massa pennor


Tre saker jag gör just nu:

*Tittar på TV

*Är sur över att min fot sover

*Skriver


Tre saker jag vill göra innan jag dör:

*Dyka med vithaj i Sydafrika

*Vinna en massa pengar

*Ta ledigt i 2år för att resa jorden runt.


Tre saker jag kan göra:

*Jag kan göra massa saker samtidigt

*Inbilla mig saker

*Lyssna på andras problem


Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:

*Dig själv

*The Script- The man who can´t be moved

*Rixmorron Zoo

Tre saker jag skulle vilja lära mig:

*Ta vara på min tid på ett bättre sätt

*Laga bilar

*Spanska


Tre favoriträttter:

*Skink-Jansson

*Chips & Kyckling

*Mammas stek med kantarellsås


Jag utmanar alla som läser och vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0