Min vän Sandra!


Det var ett tag sedan nu jag träffade min vän Sandra.
Eller ja, vi var ju i Östersund där hon bor i sommras.
Då var det Storsjöyran.
Sååå roligt!
Fest ons-lör och hur kul som helst!

Sandra har precis varit på Bali och Giliöarna.
Andreas och jag var där i våras, ett paradis!
Men Sandra åkte helt själv och var bort i en månad.
Så himla bra du är tjejen!
Jag är så imponerad,
jag hade aldrig åkte själv även om jag vet att man träffar sjukt mycket folk
 hela tiden när man är ute och reser.

Gammal bild möter ny





Saknar dig tjejen! Love U!


Kommentarer
Postat av: ulrika

Vad gillade du mamma mia då? Rätt bra va?

2008-11-22 @ 15:12:12
URL: http://colorelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0