Sista timmen på denna helg.


Usch ja, nu är helgen snart över.
Ny vecka imorrn.

Men helgen har varit så skön, jag vill inte att den ska vara över.
Idag har jag bråkat med symaskinen.
Tänk att ett par raksömmar kan göra en så irreterad!
Det tog sin lilla tid men till slut funkade det.

Vi tog en cykeltur till minneslunden idag.
Tända där ett par ljus till våra kära som har gått bort.
Men gissa om det var kallt!
Höll på att förfrysa låren, så det är visst snart dags för understället.

Nej, nu ska jag tvinga mig till sängen.
Jag ska se fortsättningen av Varg som jag lyckades somna ifrån igår =)

Hoppas just DU har haft en bra helg! 


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ush söndagsångest, och idag måndagsångest, men imorgon blir det lite bättre:)

2008-11-24 @ 20:13:55
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: Anna

Usch måndag! Men kul med snö. Vi har åkt pulka idag!! Vad sydde du för något? Julgardiner? Ses vi på torsdag??Jag ska gå då! Puss o kram Anna

2008-11-24 @ 20:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0