Fin besök


Idag har jag haft fin besök hemma hos mig.
Linda, Sara, Therese och lilla Axel var här.

Jag gjorde favoriten Gino och bjöd på.
Jag brukar ta lite blandade frukter jag har hemma.
Riva lite vit choklad uppepå.
In i ugnen en sväng och servera med vanlijglass.
Färdigt!

Men idag fick det bli vanlig mörk choklad.
Vilket Therese inte tyckte var någon bra idé...haha!

Vi satt och pratade, tittade på en massa gamla kort från gymnasietiden...
Så roligt! Många skratt blev det!

Som vanligt var det bara det lilla gullet som fastnade på bild.





Denna gång bara sov och sov han...
Men en liten stund var han uppe och fick mat.
Och ett litet leende hann jag få av honom =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0