Ljus i höstmörkret


Igår var vi som sagt hemma hos David och Anna.
Vi köpte med god mat från Athena.
För mig blev det olivbiff med klyftpotatis och tzatziki, mums!

Vi spelade som vanligt spel i flera timmar.
Denna gång blev det ett nytt roligt spel.
Det gick ut på att bygga städer och vägar.
Reglerna var krångliga, men efter en stund lyckades vi.

Sen spelade vi såklart plump.
Sista vändan fick jag bara 3 plumpar.....=)

Idag var jag på Friskis vid 11. Körde ett medel pass, och det gick bra.
Anna skulle också med men hon blev dålig.
Hoppas du mår bättre vännen!

Jag har tvättat nästan alla fönster och gjort iordning balkongen för vintern.

En superbra dag helt enkelt!





Har ni haft en bra söndag?


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är kär i din tapet och i dina ljus!

2008-10-12 @ 22:41:24
URL: http://pemzy.blogg.se/
Postat av: Ellinor

myspys!

2008-10-15 @ 12:55:06
URL: http://sharpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0