Välkommen till Världen

Välkommen till världen lilla Axel.



Idag har jag vi varit och hälsat på min vän Therese och hennes familj.
De fick en liten Axel för ca 6veckor sedan.

Såhär söt var han.



Axel fick vara hos mig hela tiden, jag vägrade släppa...hihi.

Det var andra dagen irad jag fick gosa med en bebis.
Igår myste jag med min vän Erikas lilla Max.
Han hade blivit stor sedan sist jag såg honom.

Ps. Notera att jag stödjer rosa bandet idag.
Min fina Tee från Lindex med design Avanna.





Kommentarer
Postat av: Anette

Den teen är så fin!

Söt bebis, har också myst med en massa små denna vecka. Vi känner ju 11 små nytillskott bara i år ;)

2008-10-18 @ 10:37:26
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0