Barnvakt

I fredags hämtade Andreas mina söta systerdöttrar på dagis/skola.

Vi hade en mysig kväll med rosa (!) mycket populära pannkakor,
 vi åt godis och myste framför tvn.

Igår bakade vi dumlekakor som jag fick recept av från Erika.
Mycket goda!
De mumsade vi på tillsammans med min syssling Therese som var hemma ifrån Stockholm.

Efter det gick kidsen till parken och jag lagde lite mat.
Sedan åkte vi till Lillsjön för en skön promenad och en massa bus såklart =)

Vi åkte hem och hpysslade en massa vi gjorde gips figurer som vi målade,
vi passade på att göra några presenter också.....

Vi myste på kvällen med ännu mer godis och lite glass.
Kidsen åkte hem vi 19.30....=(

Åhh, vad det är kul att ha dem här hemma hos oss ibland.
Världens finaste gullisar!

BILDER KOMMER SNART





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0