Hälsokontroll


Just ja, jag glömde berätta om gårdagen.

Jag var på Hälsokontroll på Medicinsk Centrum

Detta beslut tog jag för någon vecka sedan, då jag har funderat på det ett tag.
Jag ville helt enkelt se om jag var frisk på "insidan".

Jag är tyärr ganska svår att sticka så de stack mig i båda armvecken
och tills sist fick de ta min hand =(

Hälsokontrollen innefattar detta:

-Blodtryck
-EKG
-Lungkapacitetsprov
-Längd
-Vikt
-Urinprov
-18 olika blodanalyser på olika funktioner i kroppen

På måndag ska jag tillbaka för att träffa en läkare som då går igenom testerna.

Spännande!

Snygga märken efter EKG:t pryder nu min kropp,







Kommentarer
Postat av: Camilla

Det där måste jag få höra mer om, spännande :) Något man kanske ska göra? Jag har ju blivit lite nojig efter att pappa fick gluten, det tog ju tydligen 10 år innan kroppen "visade på riktigt" och han fick diagnosen. Den kan ju liksom dölja problem som är lätta att göra något åt!

Vilka läskiga märken du fick

2008-09-20 @ 19:11:20
URL: http://shopalot.blogg.se/
Postat av: ulrika

Har aldrig varit på någon koll men det verkar smart.

sv: Tack! Jag jobbar inte som fotograf men har funderingar på att börja som frilans och se hur det går...lite läskigt men det vore såå kul.

2008-09-21 @ 20:16:21
URL: http://colorelle.blogg.se/
Postat av: Camilla

Så bra! Ska kanske få rumpan ur vagnen nån gång och också göra ett sånt :)

Tack :) Men nja, för 10kg sen var jag ju nöjd. Men sen började det där, idag kan jag äta nåt gott, idag kan jag äta nåt gott igen för det gjorde jag igår, idag är det fredag försöker igen på måndag :) Lovar om jag bara åt godis på lördagar skulle jag gå ner 5 kg till Jul, men det är ju så faskiens gott...

2008-09-22 @ 18:39:54
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0