Julstök


Denna helgen har verkligen varit härlig.
I fredags var jag och Andreas och åt på Asti. Härlig italiensk mat, härlig stämmning och trevlig personal.
Efter det gick vi upp en sväng till Johan som bjöd på både vi och öl.
Blev kvar där ett tag och bara tjattrade.

Både igår och idag har vi fixt lite hemma. Jag har packat lite inför flytten. Städat!
Kokat knäck, slagit in alla julklappar och bakat biscotti.
Både med saffranssmak och pepparkakssmak med choklad.


Denna lilla goding ska en mycket speciell person få....



Kommentarer
Postat av: Camilla

Det där såg ju ut att blivit gott =) Jag ska baka choklatchip cookies här imorgon tänkte jag. Eller om det blir hemma hos mamma på onsdag, vi ska fixa inför julen tillsammans

KRAM

2009-12-21 @ 07:05:16
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0