1610:- fattigare


Usch, idag var jag hos tandläkaren. Min tand gick ju sönder förra veckan.
Det blev dyrt.... 1610:- kostade det. Så fick jag en fin skruv genom tanden.
Skruvhuvudet syns till och med, tråkigt.

Men jaja, nu är den lagad i väntan på att jag ska få en tandkrona.
Turen är ju iallafall att den gick sönder nu innan resan så att den kan vara hel på resan.


Igår var vi hos mamma & pappa. Vi fick god stek.

Syrran och barnen var där också. Nu får jag inte se dem förens i APRIL!

Oj , vad jag kommer sakna dem. Det gör jag alltid.



Kommentarer
Postat av: Camilla

Shit vad otrevligt dyrt det är med tandläkaren...

2009-02-24 @ 18:50:20
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0