Fredagskvällen


I fredags hade jag en riktigt bra jobb-dag.
Allt gick smidigt och lätt så jag var glad när jag kom hem.

Johan kom hem til oss, det har visst blivit en liten tradition att vi ses på fredagarna och kollar på Let´s Dance tillsammans.
Det är riktigt mysigt =)
Jag drack lite vin och till det blev det lite godis.

Efter Let´s Dance såg vi Mamma Mia. Johan och jag satt och skrålade med i låtarna.
Andreas var måttligt road...haha.

Just ja, vi har mindre tak nu än i torsdags. Andreas hade vart duktig och
rivit ner hela taket själv. Inte så kul med tanke på att vi skulle ha fest dagen efter.
Men jaja, det är våra närmaste vänner så de står nog ut.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0