God Morgon Fredag


Humör: Skapligt, börjar känna mig lite friskare nu. Men fortfarande förskyld
Gjort: Nyss vaknat så jag har inte hunnit med nåt än.
Planer: Jag ska ta det lugnt och kurera mig ytterligare. Ikväll kommer Johan och kollar på Lets Dance som vanligt.
Ser på: Inget
Lyssnar på: Ljudet från tvn som Andreas kollar på
Läser: Ska läsa NT i soffan
Dricker: C-vitamin brus
Äter: Jag har ingen matlust direkt eftersom mina smaklökar ligger i dvala. Men en smootie ska nog gå ner. Jag hör hur magen kurrar.
Bästa: Endast 1 vecka kvar till resan, jihooo!
Sämsta: Att jag fortfarande är dålig. Det måste släppa snart, vi ska ju dyka om ca 1,5 vecka så jag måste kunna tryckutjämna då.
Barn: Nej, men på söndag får jag äntligen träffa dem =)
Väder: Solen titar fram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0