God Morgon Lördag


Humör: Det är okej, börjar känna mig sjuk så det är väl ingen höjdare...
Gjort: Nyss vaknat. Kollat in Facebook.
Planer: Jag ska fixa alla härtans dag frukost på sängen till Andreas. Luncha med min vän Anna som jag inte har träffat på flera månader. Sen var det tänkt att jag skulle på fest men jag orkar nog inte med det tyvärr....
Ser på: Det är visst barnprogram på tvn
Lyssnar på: Ljudet från tvn
Läser: NT lördag i sängen om en stund
Dricker: Oboy!
Äter: Jag ska göra hjärtformade mackor till oss idag =)
Bästa: Att resan närmar sig
Sämsta: Att jag börjar bli sjuk...
Barn: Nej
Väder: Kallt och soligt. Ser härligt ut!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag är också sjuk, hosta och ont i kroppen... Fy så trist det är



Hoppas du snart mår bättre

Kram

2009-02-14 @ 13:17:39
URL: http://shopalot.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0