Jönköping


Igår var jag som sagt på en liten tjänsteresa.
Jag följde med en säljare som skulle träffa en stor möbelkedja.
De ska bli en ny kund till oss. Allt gick bra och de var riktigt imponerade.

Jag hade dock feber när jag vaknade men det kändes skapligt bra ändå.
Typ tills vi hade ätit på vägen hem. Då blev jag riktigt dålig.
Jag satt och skakade i bilen för att jag frös så mycket, bläää.

Tillbaka på jobbet rensade jag dagens skörd av mail och vid 14 tiden gick jag hem.

Så idag är jag hemma och har det supertråkigt!

Just ja, det hände ännu en jobbig sak igår men det visar jag i ett annat inlägg.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Kul med en liten resa - Men vad är det som hänt?

2009-02-19 @ 17:58:34
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0