Sjuk


Usch ja, efter ca en vecka med huvudvärk och konstant trötthet ligger jag nu här i soffan.
Jag är sjuk... Trött, frusen, ont i halsen, förskyld och allmänt häning.
Jag visste väl att det var på gång, man ska tro på sin kropp.

Imorrn ska jag på min första tjänsteresa som innebär ett säljmöte hos EM möbler
i Jönköping. Jag måste vara pigg imorrn för det vill jag verkligen inte missa.

Förresten är det väl inte konstigt att man är sjuk.
Många på jobbet har varit sjuka till och från.
Killen som sitter i rummet brevid mig har lunginflammation och är på jobbet....

Men det kom en spännande sak med posten idag, jag visar strax....!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh krya på dig tjejen! Jag är tillbaka på jobbet idag, men i huvudet vet i skjutton, jag är så trött, ögonen går i kors på mig. Och jag har jouren ons-fre vilket betyder att jag måste vara på jobbet 7-18 de dagarna... Jaja en timme kvar så är onsdagen klar :)

Kram

2009-02-18 @ 16:56:42
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0