Uups....

Oj, nu var det verkligen länge sen jag skrev här.
Jag har helt enkelt inte haft lust eller tid.

I onsdags var jag hemma hos Linda, Chrille och alla baranen.
Det var supertrevligt som vanligt. Med var även Tessan och hennes barn samt Sara.
Sara har nyss kommit hem från Thailand, oj så jag började längta när hon berättade.

I torsdags firade jag och några tjejer Kirsi som fyllde år då.
Vi firade på Papa Grappa Pizza. Mums  så gott och trevligt det var!

Nu sitter vi i soffan en lördags morgn och tittar på Hitta Nemo med mina systerdöttrar.
De har sovit över här. Idag ska vi på bio för att se Bolt, den verkar riktigt kul =)
Tjejerna  lär bli övrraskade då de inget vet än...hihi.

I kväll ska vi hem till David & Anna för att se Melodifestivalen!
Äntligen börjar det!

Ha en toppen lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0