Dopdag


Idag är det lilla Axels dopdag.
Tänk så fort tiden går.
Jag kommer ihåg exakt var jag befann mig när jag fick reda på att Tess var gravid.
Jag satt utanför vårt rum på Gili Trawangan strax utanför Bali.
Där satt jag tillsammans med Andreas och våra nyvunna vänner.
Jag ringde Tessan på hennes födelsedag den 2/3
Då berättade hon att han var gravid!

Detta är då strax ett år sedan och Axel har hunnit bli nästan 5 måndader!

Ringde till Daniel som är mannen i huset för att få vägbeskrivning till kyrkan.
-Hur går det frågade jag.

-Jo, den stora springer runt som ett yrväder, den lilla tjuter och den tredje tjatar.
Själv försöker jag förstå detta kaos....

Haha, det blir en spännande dag =)



Kommentarer
Postat av: Camilla

Mysigt med dop :) Ha en toppen dag

2009-01-25 @ 12:11:22
URL: http://shopalot.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hejsan.. Kan det vara så att du idag har träffat på mitt ex måntro på dopet.. Han är ihop med en tjej från Norrköping numera och de skulle på dop idag.. Jag vet att hon heter Malin och han heter Henrik.. Mvh Jenny

2009-01-25 @ 19:46:30
URL: http://smulis74.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0