Första arbetsdagen på länge!


Humör: Lite trött och ont i knät
Gjort: Jobbat första dagen sedan 23/12, det var riktigt skönt. Blir bra med lite rutin ivardagen igen.
Planer: Inga alls. Funderar på att ta tag i förrådet och sedan rensa ur några lådor.
Ser på: Andreas kollar på Drömkåken idag eftersom han hmissade den häromdagen.
Lyssnar på: Ljudet från Tvn
Läser: Jag hade ca 50 mail på jobbet, det tog sin lilla tid att läsa plus att det ramlade in ett par under dagen. Sen ska jag bläddra i HM katalogen tror jag.
Dricker: Vatten
Äter: En lite bit kladdkaka som var över efter igår när Erika och lilla Max var här.
Bästa: Vi fick en försenad julklapp idag på jobbet. En bra jacka som var båda vind och vattentät.
Sämsta: Jag gick lite för mycket på jobbet idag så lite ont i knät har jag allt
Barn: Gosade med världens sötaste Max igår =)
Väder: Snö, mörkt men det börjar visst töa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0