Godmorgon Tisdag


Humör:
 Fin fint.
Gjort: Gått upp från sängen och satt mig i soffan. Gick faktiskt upp 9.30 idag. Nytt rekord på denna ledighet.
Planer: Duscha. Tvätta. Det fanns ingen tvätttid i söndags så det får bli idag. Fixa lite annat smått o gott.
Ser på: Tvn är på men jag tittar inte
Lyssnar på: Andreas som snarkar i sovrummet, han har jobbat natt stackarn.
Läser: Började på en ny bok igår. Jag lånade 6 böcker av en jobbarkompis i sommras, endast 2 st kvar nu. Kommer inte ihåg vad den hette men jag lägger upp det senare.
Dricker: Äpplejuice idag
Äter: Idag blir det nog rostade mackor
Bästa: Vet faktiskt inte
Sämsta: Vi var och handlade igår. Det var riktigt jobbigt för knät kände jag när jag kom hem..... Jag är shopping sugen, men att gå på stan verkar inte som en bra idé.
Barn: Nej
Väder: Snö och lite kallt. Men det börjar visst bli lite mildare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0