Lördag idag!

Humör: Pigg och glad
Gjort: Duschat, fixat iordning mig. Flätat håret på barnen
Planer: Laga mat, syrran kommer på lunch. Ikväll blir det att bubbla och basta på jobbet ikväll med David och Anna, efter det blir det tacos och antagligen lite spel, sköj!!
Ser på: Alva och Alicia ser på Bert
Lyssnar på: Ljudet från filmen och Andreas som duschar
Läser: Läste min bok till klockan 01 inatt, snart är den slut
Dricker: Oboy vart det idag
Äter: Det blev rostade mackor med tonfiskröra i morse
Bästa: Jag har världens gulligaste änglar bredvid mig i soffan idag igen, samt att vi ska träffa våra fina vänner ikväll
Sämsta: Inget är dåligt
Barn: Se nedan
Väder: Plusgrader men ingen sol tyvärr.




Kommentarer
Postat av: Camilla

Spelkväll snart? Jag är så sugen på riktiga spel



Ha det mysigt ikväll :)

2009-01-10 @ 18:32:14
URL: http://shopalot.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

hoppas ni får en bra söndag!

2009-01-11 @ 13:59:47
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0