Sandra är här!


Förra helgen fick jag en sån glad överraskning!
Sandra från Östersud ringde och frågade om vi ville festa med henne nästa helg.
Jag blev väldigt förvånad och hängde inte riktigt med vad hon sa.

Men oj så glad jag blev när poletten föll ner!

Sandra är en riktigt fin vän, snällare person får man leta efter!

Här kommer lite roliga bilder från i somras när jag och Andreas hälsade på henne
när det var Storsjöyran där uppe.





Imorrn ska vi partaja, yeah så kul det ska bli!

Saknar dig så himla mycket vännen men imorrn gäller det!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det ska bli så kul!

Trevligt med fest, jag har haft en mardröms vecka på jobbet så jag behöver göra något annat :)

2009-01-31 @ 10:14:44
URL: http://shopalot.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Tack för tipsen! Ska kolla in det!

2009-01-31 @ 10:23:43
URL: http://colorelle.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej gumman! Hoppas ni får det kul ikväll. Vi ska käka tacos och ta det lugnt med Dennis. Vi vill gärna vara med en annan gång! Puss puss Anna

2009-01-31 @ 17:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0