Shopping dag


Idag har jag och Camilla varit på stan.
Så kul det var!
Både att springa runt på stan som jag inte har gjort sedan mitten av december och att träffa Camilla.
Det var verkligen länge sen vi sågs, det får inte gå så länge till nästa gång, eller hur?!

Jag köpte ett par nya jeansleggings-svarta
2st skjortkläningar- en vit och en randig
1st svart omlottklänning, hade en sådan som tyvärr blev förstörd i tvätten
Sedan hittade jag lite annat smått och gott, som vanligt



Efter stan åkte jag spårvagn hem eftersom jag fortfarande inte kan köra bil,
Men oj, så trött jag blev!
Och ont i knät fick jag verkligen, så jag tänkte att jag skulle lägga mig en liten stund på soffan.
Det slutade med att jag sov i nästa 2 timmar....

Kommentarer
Postat av: Camilla

Stackare! Jätte kul att ses måste vi göra om snart

2009-01-17 @ 19:23:47
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0