Snart sitter de på igen


Idag hade jag en mini rensning i min garderob.
Ja, från början var det en städning.
Jag är nämligen sån att jag bara kastar eller trycker in kläderna i garderoben.
Så efter några dagar så ser de ut som en tromb som har dragit fram.
Men jag rensade lite samtidigt, det är lika bra =)

Så idag allra längst in i en låda, låg dessa.



Mina älskade Billabong shorts som jag  köpte på Bali i våras.
Det är riktiga surfshorts.
De är såå sköna och de lockar verkligen fram minnen.
Åhh, så jag längtar!
Om mindre än en månad åker de på igen, jihoooo!



Kommentarer
Postat av: Anette

Härligt att resa iväg! Vill jag också göra men har bara en vecka att disponera. Har svårt att välja vart jag/vi ska åka...

2009-01-05 @ 18:44:38
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

hihi en till som gör garderobsfynd hos sig själv =)

ska ni utomlands om en månad?

2009-01-05 @ 20:13:18
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0