090604

Humör: Väldigt väldigt trött....
Gjort: Fixat iordning mig inför jobbet och gjort frukost
Planer: Jag ska jobba. Det kommer en kund ifrån Danmark idag, vet inte om det blir ett möte, det för vi se.
Ser på: Inget
Lyssnar på: Mina egna gäspningar
Läser: Kollade nyss in FB
Dricker: Vatten
Äter: Det blir min vanliga frukost, äggröra med kassler
Bästa: Vet inte, det är torsdag och helgen är inte alltför långt borta
Sämsta: Jag måste bara få klaga på väret lite. Tänk att det kan växla så fort. Ena dagen strålande sol och jättevarmt. Andra dagen regn, hagel, blåst och kallt.
Barn: Nej, småkottarna gullade jag med i måndags
Väder: Solen lyser ju iallafall....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0