Helgen som gick och kom lika fort


I fredags åkte vi ut till det älskade landet. Myste därute hela lördagen.
Mamma och pappa kom vi lunch. Då åt vi grillat och firade dem båda.
Pappa fyllde i torsdags så han fick en stor fiskelåda med lite nya drag.
Han var som ett barn på Julafton man riktigt såg hur ögonen lyste =)
Mammsen fick lite nytt nagellack och lite olika nagel produkter.

På lördagskvällen hade min vän Camilla fest. Hon fyllde 30 år för ett tag sedan
och det är klart att det ska firas ordentligt.

Födelsedagsbarnet och jag


Kirsi och jag


Erika, Ellinor och Marie


Mary hittade en stjärna bland nachochipsen


Ja, jag hade solat hela dagen =)


Kirsi hade varit på Mallis, det hade inte Erika....


Ehh....no comments...

Kommentarer
Postat av: Annica

=) en riktigt lyckad fest

2009-06-03 @ 07:21:23
URL: http://annskiski.blogspot.com
Postat av: Kirsi

hihi...jääla vilka ben....;)

2009-06-03 @ 16:26:48
Postat av: Cicci

Haha var ju bara tvungen att kika in efter att du pratat om din blogg! Festen var helt klart på topp vid det sista kortet! =)

2009-06-07 @ 23:03:31
URL: http://favoritciccis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0