090512


Humör: Vet inte riktigt... Ibland är de upp och ibland ner. Vad det beror på vet jag inte riktigt. En massa saker tror jag.
Gjort: Fixat iordning mig inför jobbet, städat köket
Planer: Jag ska jobba. Jag skulle ha åkte till Skara för att träffa vår kund Jula. Men tyvärr hade alla säljare och chefer bokat något idag. Så jag får vara hemma och hålla ställningarna på kontoret. Det blir en hektisk dag, det känner jag. Ikväll kommer Tessan på fika och förhoppningsvis Linda och Sara
Ser på: Inget
Lyssnar på: Njuter av tystnaden än så länge.....
Läser: Några bloggar, och en himla massa mail senare
Dricker: Vatten
Äter: Det blir 2st stekta ägg på knäckemacka till frukost
Bästa: Det blir mysigt att träffa brudarna ikväll =)
Sämsta: Att mötet med Jula uteblev. Jag hade sett fram emot att träffa dem.....
Barn: Nej, men jag undrar om Tessan tar med sig lilla Axel?
Väder: Solen lyser och himmlen är blå. Men det är allt lite kyligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0