090518


Humör: Helt okej för att vara måndag. 
Gjort: Fixat iordning mig inför jobbet.
Planer: Jag ska jobba. På lunchen ska jag försöka hinna till Plantagen/Blomsterlandet, för att köpa lite nya blommor till balkongen och även till jobbet. Efter jobbet ska jag måla lite prylar här hemma.
Ser på: Inget
Lyssnar på: Njuter av tystnaden än så länge.....
Läser: Några bloggar, NT
Dricker: Vatten
Äter: Det blir 2st stekta ägg och överbliven pizzasallad till frukost på jobbet
Bästa: Det är kortvecka på jobbet, ska se om jag kan ta ledigt även på fredag
Sämsta: Jag fick årets första fästing igår. Jag tänker inte berätta var den satt...... =)
Barn: Nej, jag gullade igår med småkottarna
Väder: Molnigt, men inte så jättekallt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0