Mitt i veckan


Trots att jag har varit sååå himla trött och sliten denna vecka, så har det gått otroligt fort tycker jag.
Onsdag idag redan och halva jobbveckan är snart  avklarad.

Idag hoppas jag på att hinna med det jag ska på jobbet.
Igår var en fruktansvärt jobbig dag. Med bara jag och en til på kontoret...
Pust, det ringde konstant så jag hann inte med det jag skulle.
Alla säger ju att det är lågkonjuktur men det vet jag inte om det märks hos oss.....

Igår var iallafall Tessan, Sara och Linda här och fikade.
Det var som vanligt mycket trevligt med många härliga skratt!
Tyvärr hade de inga barn med sig. De tyckte att det var skönt att få vara barnfria lite.
Men jag som älskar barn hade gärna gosat lite med dem =)

Annars vet jag inte vad som händer. Vet dock att jag måste ringa ett par samtal.
Gällande både hår och naglar. Samt att lämna tillbaka lite kläder på Gina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0