TGIF!


Humör: Bara fint, lite trött som vanligt på morgonen
Gjort: Fixat iordning mig inför jobbet, messat Camilla
Planer: Jag ska gå förbi tidningsinsammlingen innan jobbet. Sjukt mycket tidningar nu.
Sen ska jobba, en favoritkund kommer idag så det blir kanske ett mindre möte.
Ikväll ska jag packa min väska till Västervik
Ser på: Inget
Lyssnar på: Mina ägg som steks
Läser: Några bloggar, och NT senare
Dricker: Vatten
Äter: Det blir 2st stekta ägg på knäckemacka till frukost
Bästa: Att det är fredag och vi åker till Västervik imorrn för att träffa tjocka släkten
Sämsta: Usch, jag har ont i nacken....Det får bli några tradolan och ett par panodil.
Barn: Nej, men imorrn ska jag träffa lilla Lukas 4 månader för första gången
Väder: Solen lyser och himmlen är blå. Men det var allt lite kyligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0