100410



Idag var jag minsann nästan uppe med tupppen. Jag vaknade vid 7.30 och kunde inte somna om.
Jag låg och drog mig till 8 iallafall =)
Idag ska vi trotsa det halvtaskiga vädret och fixa i trädgården.
Allt detta behövs göras:

*sopa hela garage uppfarten
*rensa alla rabbatter på gamalt och visset
*kratta upp gamla löv
*röja och ställa iordning allt under altanen
*åka till returpunkten
*klippa träd och buskar
*såga ner träd på allmänningen utanför
*sätta på nya "hattar" på stolparna
*städa lekstugan
*lägga in hönsnät under takpannorna (för fåglarnas skull)
*åka till Blomsterlandet
*plantera

Oj, så mycket det blev när jag specade upp det.
Jaja, hinner vi inte allt idag så gör vi det en annan dag. Det ska vara kul också!

Nej, nu blir det frukost så att jag kan få komma ut fort =)

Trevlg helg!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hihi nu förstår jag ännu mer varför jag vill ha ett hus med liten tomt (radhus)

Kram

2010-04-10 @ 09:07:22
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0