Dålig uppdatering


Oj, vilken dålig uppdatering jag har haft här!
Jag skyller på mycket att göra och ingen lust =)

I torsdags var min väg och mät dag, det gick kanon! Mer om det senare.
Sen blev det grillat på kvällen.
Långfredagen spenderades i Västervik hos Andreas mormor och kusiner.
Mycket trevligt med promenad och grillning.
Påskafton åkte vi ner till landet, det är alltid sov premiär där vid påsk.
Strålande sol och varmt, härligt!

Men att vakna upp igår och se att det var snö ute var hemskt.
Vi hade en massa inplanerat att fixa i trädgården, så inget av det blev gjort....
Jag hade en riktig tråkdag.... Blä, humöret var inte på topp.
Men nu är det nya tag som gäller!




Kommentarer
Postat av: sabina

Kika gärna in min bloppis och gör några fynd, påfyllning ikväll eller imorgon :)

2010-04-08 @ 18:15:19
URL: http://sabinasbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0