En härlig utflykt!


I lördags hade vi bestämt med Anna och David att vi skulle ta en liten bilutflykt. Första anhalten var Katrineholm och möbelmagasinet. Oj, så mycket kul de hade där. En loppis full med massa fina gamla möbler. Det var mycket antikt. Kunde ha gått där i flera timmar för att fynda. Men jag fyndade lite grann men det ska jag visa senare.

Efter en glass och kaffe på McDonalds åkte vi vidare. Vi hamnade i Nyköping och Stadium Outlet. Där hade de inte alls lika mycket som jag föreställde mig men jag hittade ett par nya träningsbyxor och en tröja.
Sedan hittade vi en butik med allt möjligt pynt i, där hade de rabatt just den dagen så en löpare och en lykta fick följa med hem.
Dagen avslutades på en mysig reastaurang med god pasta.

En riktigt härlig dag med våra underbara vänner. Många skratt blev det!


Bilden har jag stulit från Anna. Och ja, våra brillor är likadana =)


Ny löpare och lykta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0