101211


Dagen började med en lång skön sovmorgon. Sedan låg jag kvar i sängen en stund och löste såklart Melodikrysset. Härlig start på dagen!

Var i Hageby på ett par ärenden med Andreas, David och Anna. Amy Diamond var det och sjöng, det var kul att se. Det tyckte iallafall Anna och jag =)

Nu stekar jag på ett par biffar så vi får i oss lite lunch. Det blir mackor med biff och rödbetssallad. Mums!
Andreas är ute och skottar bort all snö. men snart ser det väl likadant ut med tanke på hur mycket det snöar!

Ikväll ska vi till Eksund till ett par kompisar. Jag har hört ett rykte om god mat och lite sällskapsspel.
Ja, en härlig dag helt enkelt!

På Lundby köpte jag en lite blomma till mig själv. Se så söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0