Hårologi



I tisdags var jag äntligen hos Frida på Hårboden i Söderköping. Det var så underbart. Jag räknade ut att jag inte har gått sedan i Oktober!
Jag hade bestämt att jag skulle köpa lite nya produkter till mitt hår. De har börjat använda och sälja Hårologi, ett svenskt märke med helt naturliga produkter.

Frida gjorde först ett hårtest. I testet kom det fram att jag har ett hår som har lätt för att bli trassligt och som älskar fukt - Serien FIL är vad jag ska använda. Schampot är helt neutralt och i det har Frida tillsatt kokosnöt, papaya och mandelolja för att ge håret fukt, mineraler och reder ut trassligt hår.
De små tuberna nedan är NCA + som är starkt uppbyggande.

Idag blir det att prova dem. De doftar underbart!
De hade även en massa styligprodukter som jag tänkte prova vart efter.
Såg att Camilla hade köpt intensiv kuren.




Kommentarer
Postat av: Marie

Va roligt att testa lite nya hårgrejer.

Du får berätta vad du tyckte sen :-)



// Kram Marie

2010-02-20 @ 14:14:40
URL: http://sabos.blogg.se/
Postat av: Camilla

Lova att berätta vad jag tycker! Jag är en FOB jag, fast hårkuren är för båda sorterna :)

2010-02-20 @ 18:10:22
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0