Mysig tisdagskväll


Fikan med Camilla var lika trevlig som vanligt. Tjattrade om både ditten och datten.
Mest om såkallade "tjejgrejer". Skönt att kunna ventilera lite och bara babbla.

Mitt i fikat hörde jag en liten röst som ropade -Moster Moster! Då såg jag Alva komma springandes.
Hon och syrran skulle fika under tiden Alicia var på dansen. Eller dans får man inte säga utan det är cheerleading, mycket viktigt.
Mysigt att se dem och väldigt otippat =)

När jag kom hem hade jag ingen lust att slänga mig i soffan. Så jag tog mig i kragen och gick en powerwalk runt halva Smedby. Kul att utforska the hoods lite! Vi hade nämligen pratat en del om träning på fikan så jag kände mig lite peppad.

Just nu sitter jag framför vår öppna spis, som dessvärre inte fungerar men med lite ljus blir det en stämningshöjare iallafall.


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad duktig du är!! Jag följer gärna med någon gång och går. Kan ju vara trevligt att ses grannen=) Såg mysigt ut med alla ljusen!!

2010-01-27 @ 14:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0