Produktiv dag!

 


Jag vaknade riktigt tidigt idag. Fast jag låg kvar i sängen en stund och lyssnade lite på "Ring så spelar vi". Hoppade in i duschen och började fixa lite i källaren. På var självklart melodikrysset och jag klarade alla utom en... Med lite hjälp från mamma som ringde när det var slut =)

Sen fick jag ett ryck och åkte och handlade färg till ena sovrumsväggen. Gillade inte riktigt färgen som var där innan. Men nu är den grön. Riktigt GRÖN!

Sen kom Andreas hem efter jobbet och då hjälpte han mig färgsprutan så jag påbörjade målning av sängramen. Den var anikbetsad och gjorde sig inget bra. Men nu börjar den bli vit, me like!



Nej, nu är fläskfilégrytan klar och jag är hungrig. Till det lite vin såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0