100604


Dagen har bjudit på jobb som vanligt. Jag hade tänkt att jag skulle sluta tidigare men det gick inte så bra eller jo, 10 minuter tidigare gick jag. Alltid nåt!

Min minsta systerdotter Alva fick gå hem själv till oss idag efter hon hade slutat 6 års gruppen. Första gången och hon var så stolt! Hon var jätteduktig och var själv i en halvtimma innan Andreas kom hem. Sedan kom även Alicia och de hade jättekul!




Badade i vattenspridaren och sliden.
Sedan grillade vi och åkte på 1 timmes cykeltur. Vi stannade i affären och köpte jordgubbar glass och godis. Sen åkte vi hem, satt oss på altanen och myste tillsammans med Talang finalen på altanen.



Andreas har nämligen installerat en tv på altanen. Vilken lycka! Det är så skönt att slippa gå in om kvällarna när man bara vill sitta och njuta....


Kommentarer
Postat av: Camilla

Det där ser ju inte ett dugg härligt ut ;)

Ses sen

Kramar

2010-06-05 @ 08:39:00
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0