Gräsänka


Jag har varit ensam nu sedan i tisdags. Andreas är på Sweden Rock och jobbar. Han jobbar långa dagar och ser band på kvällen. Han tycker det är jättekul och jag är glad för hans skull.
Dock så saknar jag honom massor nu, vi har nog aldrig varit ifrån varandra en hel vecka.

Veckan har varit både upp och ner. Tränat mest och jobbat så klart.
I fredags storstädade jag hela huset, det var ju ändå inget att se på tvn.

Igår hade jag en riktig slappardag. Vaknade tidigt, satt på datorn i sängen, såg lite program på datorn, åt frukost i sängen samtidigt som jag löste melodikrysset. Mycket skönt!

På eftermiddagen cyklade jag bort till David och Anna. Vi hade så trevlig, vi bara var. Det var skönt! Spelade även Yatsy och jag vann, haha! =)  Åkte hem framåt 23 och la mig somnade med datorn i knät nästan på en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0