Onsdag


Onsdag och mitt i veckan. Strålande väder ute och det ska det visst bli hela veckan. Toppen! Det blir kanon till vårruset imorrn.

Igår var jag och Anna på Friskis utegympan som började igår. Kanonkul! Skönt att vara utomhus och träna. Anna lurade iväg mig på en cykeltur ända upp till Folkparken, trodde jag skulle dö men när jag väl satt på cykeln var det helt ok. Så en timmes träning ca 40min cykel!

Idag ska jag träffa Camilla efter jobbet, vi ska fixa present åt Erika som har fyllt 30. Vi ska fira henne på lördag. Hoppas vi hittar det vi söker. Det gör vi nog, vi har nog redan bestämt vad det ska bli =)

Ikväll kommer mamma och pappa och vi ska leta lite Thailändska inrikes flyg till vår resa i Februari... Långt kvar och den som väntar på nått gott, väntar alltid för länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0