100325


Då vad det redan torsdag idag. Det går så fort att jag inte knappt hinner med att reagera.
Denna vecka är det bara jag och en säljare/chef på kontoret.
Man kan ju tror att råttorna dansar på bordet då, men icke.
Det är massor att göra och det är skönt, det blir så tyst annars.

Igår träffade jag härliga Therese för en fika. Det var så mysigt, blev en sallad på Paus.
Grymt gott, de har så mycket att välja på så jag får beslutsångest, haha.
Sedan gick vi en sväng på stan och jag hittade jackan jag har kikat på som inte fanns i min storlek.
Men i stan hängde den där! Den fick följa med hem och ett par små nödvändiga saker.

Igår hann jag med en promenad på lunchen. Jag har fått "stränga" order nu av min "PT".
Mer om det ikväll.... =)

Ikväll blir det Friskis såklart! Idag ska Anna med, så mycket roligare att gå två stycken.

Ha en fin dag allihoppa, för det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vad synd att jag inte kunde gå! Typiskt men på lördag kör vi, ska bli spännande att prova ngt nytt! Kram

2010-03-25 @ 19:04:20
Postat av: Sandra

Hej! Sitter på sykehuset i Tromsø på nattvakt, sitter och vakar øver en palliativ patient. Det ær lugnt och sitter dærfør o spanar på din fina blogg. Jag ser verkligen fram emot att få komma ner till er och se hur ni har det i stugan! Kommer kanske en svæng i vår innan jag åker upp hit till nordnorge igen! =)

Kramar

2010-03-26 @ 02:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0