Helgen är snart över


Usch, det känns tråkigt att helgen är över för denna gång....
Vi har haft en riktigt härlig helg med allt vad det innebär.

I fredags blev det tacos och lite vin i soffan. Härligt!

I lördags var vi uppe tidigt och åkte och köpte färg.
Hittade en fin ljusbeige färg till väggarna som passar fondtapeten som vi köpte för länge sen.
Andraes var duktig och började fixa i rummet medans jag storstädade som en tok.
Jag hade världens vårkänsla i kroppen och altandörren stod öppen hela dagen.
Det var så varmt och skönt ute! Vår NU tack!

Idag så var jag på Friskis på förmiddagen, länge sen jag var där en helg.
Men Anna och jag hoppade och studsade som aldrig förr =)

Sen grejade vi lite hemma och Camilla och Degen kom på fika.
Skönt att bara sitta och prata bort ett par timmar =)

Nä, nu hägrar soffan och Gossip Girls.




Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja jag tror absolut du kan ha klänningen! Tack för en mysig fika

Kram

2010-03-07 @ 19:29:49
URL: http://shopalot.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh, vad roligt.

En till blogg att följa. :-)



Kram kram

2010-03-08 @ 19:27:07
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0