Sammanfattning



Helgen var mycket bra. I fredags kom Anna och Lukas och hälsade på från Stockholm.
Vi åt och drack gott, spelade lite spel och bara hade det mysigt.
De skulle se curlingen mitt i natten men jag orkade inte så jag gick och la mig.

I lördags fixade jag mina naglar och ville ha en riktigt mörkblå färg. Den jag fick var blåmetallic, och hemma tyckte jag att den var skitful. Så jag tog bort den och målade nytt. Det var första gången jag blev besviken.
Men som sagt nagellack är ju bara att byta ut =)

På eftermiddagen/kvällen åkte vi till Andreas kusin i Linköping som fyllde 20 år.
Där firade vi henne med en massa smörgåstårta. Hade tänkt att gå ut på sista bomullskvällen men vi orkade nte när vi var hemma 21.30.

I söndags var vi med syrran och köpte både tv och kamera. Väl hemma hos henne installerade Andreas dem och jag sjöng singstar med Alicia. De håller för öronen når jag sjunger mitt parad nummer Arja Saijonmas "Högt över havet", jag förstår inte varför... Vi fick mat där, väldigt praktiskt och mycket gott  =)

Sedan fick vi med oss Alicia hem och Alva gick till en kompis när syrran var iväg en stund. En heldag med mina favvisar, kan det bli bättre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0