Grattis Mamma!


Vi firade inte mamma idag. Det gjorde vi förra helgen. Men jag tänkte på henne hela dagen. Så framåt eftermiddagen så kom hon och pappa förbi efter landet och innan mamma skulle jobba. Jag fick en stor bukett liljekonvaljer som hon hade plockat.
Det doftar underbart!

Sedan tog vi en cykeltur till Andreas mamma  och firade henne. Efter kaffet blev det lite vindricka, så nu sitter jag ute på altanen och filosoferar lite och bara njuter.

Min fina mamma!


Ljuvlig doft!



Klockorna är otroligt vackra på riktigt nära håll.




Kommentarer
Postat av: Anna

Sötaste Randi.

Hälsa så gott till henne!



Kram kram

2010-06-01 @ 22:23:23
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0